Tack för igår love!

Vi hade jätte mysigt igår!! Vi satt på Incontro o började m varsin Cosmopolitan o sen drack vi vin. Och prata, massor! =) Så tack för igår mitt hjärta!!! Det får vi göra igen snart!


Erica! <3


Min Cosmo m en skiva lime som levde sitt eget liv.


Skål!! Cosmopolitan är utan tvekan min absoluta favorit drink! =P

Incontro va jätte fint!! Helt nytt o kanon fräscht!! Det va en liten detalj bara som jag inte tyckte va riktigt okej... Deras kort läsare funkade inte så när Erica skulle betela en omgån så funkade det inte allt (det va nått m kontakten till bankern, vi fatta inte riktigt men visst) så då sa bartendern att han bjöd på den omgången, vi tackade o tog emot!

Sen så beställde vi ett glas till var av en servetris o satt kvar o tjöta ytterligare en stund. När vi ska åka hem så går vi till baren för o betala det glaset vi besällt av en servetris så ursäktade sig bartendern ännu en gång för att det krånglat innan o sa att han bjuder oss på det ,att vi inte behöver betala. Oj, tänkte vi ett glas till det va ju grymt! När vi är på väg mot dörren så säger en annan person till oss att vi itne hade betalat o vi undrade ju vad hon mena för vi pratade ju precis m bartendern, men hon sa att vi inte fick gå utan o betala. Då är jag som alltid en som itne kan hålla tyst o sa att hon får faktiskt lösa det m bertendern för han sa att han bjöd oss. Då kommer han fram o säger att han bjöd på det förra glaset o itne visste att vi hade druckit ett glas till. Men det hade han ju redan sagt...

Vi betalade för det va ju ingen av oss som orkade tjafsa för ett glas vin.. Men vad hade vart det rätta? Det va ju han som sa det, har han sagt fel så tycker jag att det håller man för sig själv för man sätter inte kunder i en sits där det ser ut som vi försöker smita ifrån nånting. För det gjorde vi ju verkligen inte... Jag blev fruktansvärt irriterad (har en liiiten tendens till o bli liiite bitchig.. Har jag hört..) Och sa till dom att jag tycker att det inte är vårat fel om itne dom kan kommunicera personalen imellan, sen gick vi. Jag tycker inte vi skulle behöve betala för det... Men det är ju vad jag tycker..

Fast förutom det, som jag ju bara tvungen att skriva ner här som ett litet klagomål, så hade vi en grymt bra kväll!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0