20april

Idag är enda dagen denna veckan som jag är jobbledig så jag ska plugga hela dagen. Vart uppe i en timme och inte kommit igång än såd et börjar bra i alla fall! =P MEn jag har ju hela dagen på mig! ;) Igår va jag hemma hos Mickan och myste en stund på kvällen, vi tittade självklart på Hallywood fruarna, man kan ju inte missa detta. Min status just nu på facebook: "Jag vill bli hollywoodfru, eller lyxhustru på nått annat varmt ställe. Nån som har en snuskigt rik man över som kan tänka sig att skänka denne till mig? Mina enda krav är att jag inte skall behöva jobba, ha kock/städhjälp och kunna shoppa hur mkt jag vill, det är väl inte för mycket begärt?" Asså ju mer jag tittar på detta program ju mer undrar jag, hur svårt kan det va att få ett sånt liv? Hur mycket har dom kämpat egentligen? Ren tur, kan detta hända mig också tro? Ska nog ta en tripp till hollywood inom några år och undersöka detta.... Som ett litet expriment sådar ;) Funkar  det inte, då har man hafvt semester i Hollywood och funkar det får man leva i lyx resten av livet, vad har man att förlora? ;) Men som sagt, vi tar det om några år när jag har råd med resan dit också, annars blir det lite jobbigt om man misslyckas så har man itne råd att leva sen! Men är det nån som har tips om hur man skall gå tillväga för att lyckas med detta så kontakta gärna mig! Kanske skulle ta o slå fru Montazami en signal och se om hon har nått att tillägga om detta? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0