Punka o Mary Kay

När vi är på väg till vårat MK möte så låter helt plötsligt ena däcket väldigt konstigt på bilen o det värsta som kan hända när man har lite bråttom, punka på däcket. Tänk er då 3 kvinnor klädda i dress byta däck. Kan du se det framför dig? Det kunda inte vi heller så vi ringde dig Jessicas man som fick komma o byta däck åt henne (det va ju ändå deras bil) Så vi blev lite sena till mötet. Men men.. Jag är dessutom bästa personen att ha med i sånna här situationer.. Jag skrattar bara lite smått hysteriskt!

Bra möte med en liten uppfärskning av minnet vad produkterna är bra till. Nu måste jag försöka komma igång, jag tycker ju det är sååå roligt när jag väl håller på med det och är ute på mina hudvårds klasser! Sen kan ajg inte få bättre extra jobb till pluggandet! RYCK UPP DIG ANNA-MARIA!!! SÄTT IGÅNG NU!!!! Jag älskar ju allt som har m MK o göra!! SKÄRPNING!!! Sååå nu har jag gjort ett försök o läxa upp mig själv. Tänk när ajg får satt mig o ringt runt ltie samtal vad mkt lättare det kommer kännas efteråt! (om jag får ut nått av det vill säga... Men då har jag ju iaf försökt!!)

Har iaf börjat göra upp en målbild för det nya MK-året (aug 09 - juli 10) Så nu är det bara o sätta igång, ska bara färglägga o göra det lite roligt så jag får lite inspiration av lappen!! =)

En sak vi fick lära oss i söndags var att man måste ha ett syfte med det man gör, ett syfte som är så starkt så det är starkare än alla motgångar på vägen, det ska göra att man ska orka fortsätta även om det är jobbigt.

Mitt syfte är att bli ekonomiskt oberoende

Det är något jag alltid har velat bli och jag vet att möjligheten finns i MK bara man jobbar för det. Jag måste komma ihåg det, även om jag det senaste tiden har tyckt det vart jobbigt o struntat i det så måste jag försöka hitta tillbaka, jag är grym på det här!!!

Idag var första gången jag satte mig på väldigt länge o skrev mitt unit namn, jag har trängt undan det, nu kom det tillbaka. Bara det är ett steg närmare!



" Be a dreamer. Have a sense of greatness. It has been said that if you can dream it, you can do it. And I believe that. Before your dream can be reality, you have to see it in your owm mind, see its fulfillment, whatever it might be "
- Mary Kay Ash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0