Ridning!! =)

Va i skolan mellan 9-10 idag, känns ju nästan som det va igår, längesen jag gick upp o åkte iväg så tidigt! ;-) Påbörjat marknadsföring, ska bli kul!!!

Sen på vägen hem så ringde jag Marris för o kolla om jag kunde låna häst på söndag o då fick jag reda på att hon hade två hästar idag så då fick jag låna deras lilla svarta!! =) Så det va bara hem, byta om o åka till stallet!! Jäklar va kul det va o rida igen!!


Den här lilla galningen har jag skuttat runt på idag!! =) (Bild från Jennis, hennes ägares, FB)

Vi hann tillbaka innan det börja regna för sen har det bara vräkt ner!!! =/ Fyyy!!

Vet inte vad som hände ikväll, film kanske?

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0