Skriva ikapp lite..

..gör jag inte nu utan ikväll, men ska bara säga att helgen vart bra o jag drar ett långt inlägg m lite mer detaljer om den sen...

Nu ska jag hem till Erica så ska hon hjälpa mig o slinga håret =) Det är på tiden att jag bättrar på det blonda nu ;-) Sen får ajg se om det blir bion jag o Amanda planerade igår eller om det bara blir hemma ikväll.. Är lite sliten sen igår =P

Men men mer om det senare nu ska jag springa bort till pendeln o åka in till Göteborg!!! =)

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg att du sökt in till butikschefsprogrammet, undrar mest om du kommit in :) Jag kom in i Varberg, tänkte mest det hade varit kul om vi kommit in på samma :)

Kramkram

2009-07-13 @ 18:06:36
URL: http://emmapernillacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0