Behandla inte dina vänner som skit!

Jag älskar mina vänner. Att vara en vän är att respektera varandra i alla lägen!! Och att alltid vara ärliga mot varandra! Jag har underbara vänner som ställer upp för mig till 100% och jag ställer alltid upp för dom, i vått o torrt! Jag är så glad att jag har lyckats m att f åså många underbara vänner!! Älskar er!! =)

Respektera alltid dina vänner! Jag förstår inte hur man tänker om man inte gör det. Men man behandlar andra som man själv vill bli behandlad. Är nån respektlös mot sina vänner så kan inte den personen vilja ha nån respket tillbaka. Hur svårt är det att visa lite respekt?

Men som sagt! Mina närmaste vänner är dom underbaraste!! Pussar till er! Ni vet vilka ni är!! =)

Kommentarer
Postat av: elin

love you darling!

2009-10-16 @ 19:02:25
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0