Teknikstöd för administration och kommunikation 7,5hp

Den kursen är avklarad!! =) Godkända arbeten = godkänd kurs!! =)

Först individuell uppgift som jag fick göra om lite men sen fick jag den avklarad.

Sen grupp uppgift med medlemmar från Sverige "all-over" Hanna o jag från Göteborg, Elina o Päivi från Tranås och Rikard från Värnamo. Vi har inte fått tillbaka med ett betyg men vi har fått ett omdöme:

"Mycket välskrivet arbete, syns att ni gjort detta förr...." 

Det tycker jag lät som ett bra omdöme så nu är det bara o vänta på mailet där det står att vi fått godkänt!! =) Så gött!! Första 7,5 hp avklarade!!! =) Gott att det inte va nått att göra om, så kan man lägga all fokus på marknadsföringen...

Ville bara säga det när jag ändå kom på det!! ;)

Så, gonatt igen då!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0