Twentyfive is rock n roll!!!!!!

Igår rockade vi järnet för Angiiie har fyllt 25!!!

Fest me rocktema o alla va sjuuukt snygga!! Till och me självaste rock björnen var där... ;-) Vissa grejer går ju inte o beskriva med ord utan måste ses så det kommer ett collage från kvällen när jag fått lite mer bilder... =P

En present hon fick som va sjuukt poppis hela kvällen va SNUSK LEFFE!!! Han kunde festa den snubben... ;)

Vi hade grymt kul, men nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter så detaljer blir det icke i detta inlägg, bättre sen när ajg kan visa hur SNYGGA alla va!!!

Men ett litet smakprov kan ni ju få.... ;)


Anna, Angiiie o jag Hard Core!!!


Angiiie o Snusk-Leffe


Jag, Carro o ROCKBJÖRNE ;)

Det kommer mer bilder en annan dag... Va så säkra! ;)

Nu är det sängen som gäller för mig för jag är T R Ö T T ! ! !

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Sandra

woohhoooo, vilka jäkla brudar!!!! God damn, rock´n roll deluxe!

2009-10-15 @ 21:26:18
URL: http://sanningenomsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0