23april - money money money!

Skööönt idag kommer det pengar! Göötttt!! =) Tittat på en föreläsning på morgonen, tänkte titta på en till, men jag kom på massa andra saker som jag va tvungen att göra, så det hanns inte med. Angelica kommer snart och hämtar mig så ska jag me henne hem och fixa lite med vårat grupparbete. Sen ska jag jobba några timmar, 15-19 kanske? Efter det bli det hem till Erica på girlie kväll!! =) Mys! Ska till apoteket och köpa halstabletter och systemet och köpa vinare där nånstans i mellan varven också tänkte jag.. Hmm när det ska hinnas vette fasen. Kanske kan fjäska lite me gölle Angelica innan vi åker hem till henne... Eller efter jag jobbat färdigt.. När stänger systemet på fredagar? Ja ja, i vilket fall som helst så önskar jag alla en trevlig helg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0