10augusti - stallet =)

Till stallet om en stund, ska rida med Katrin och dessutom skall Lotten möta upp oss me Ferrari! =) Jag vill läsa vidare ytterligare sen efter detta programmet jag går nu, till internationell inköpare alternativt strategisk inköpare. För att ha nån chans att komma in på den internationella så måste man ha engelska B, så det har jag sökt att plugga upp nu under hösten! Kanske ändå inte har en chans, men vafan, det är ju värt ett försök. Nu blir det stallet, senare ikväll kommer nog Angelica hit, tror jag =P Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: elin

Hej fina!

Då kanske vi pluggar tillsammans nästa år om jag kommer in igen (kom ju in både i gbg och varberg på inköpare). PUSS PUSS GUMMAN!!

2010-08-10 @ 15:27:30
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0