5februari, jävla västtrafik!!

Gick upp tidigt i morse för att gå på en intervju gällande ett skolarbete, skulle vara på plats kl 8:30. Kl 7:32 skulle tåget gå och vara framme i Göteborg 7:55, det gick inte förrän 7:45, okej jag kommer vara inne sent, men jag kommer ändå hinna till halv nio. Ha, trodde jag va! Precis innan Lindome station tog det total stopp pga av något växelfel eller vad det nu va för något. Vet inte hur länge vi stod stilla men jag var inte framme vid centralen förrän 8:45!! Kul kul! Sen skulle jag ta mig till mötet och var där klockan 9. Den här jävla kollektivtrafiken, jag är så trött på den!!! Att det ska bli kaos bara för att det är kallt och snö, men HALLÅ det har varit det i över en månad nu!! Det kan inte bli total kaos varje gång det snöar, det funkar inte så för oss som har tider att passa!!!! Resan som skulle tagit 25 minuter tog 1 timme och 15 minuter, det var precis så jag ville tillbringa första timmen denna dagen!!! =( Kom fram tillslut och lyckades i alla fall vara med på slutet på mötet! Sen åt jag, Malin och Henke frukost på Espresso House som ligger precis vid Grönsakstorget (pinsamt att jag inte kommer på vad gatan heter eftersom vi pratade om det förut!!) Urmysigt fik!! Och Espresso House dessutom! Favoriten! Så det blir nog ett nytt favvo hak där! ;) Sen fyndade jag lite rea plagg; en randig oversize tröja från weakday 100kr och en pälsmössa (till skidåkningen!) och en tisha med tryck från Monki 85kr för båda! =) Gillas mkt! Tog mig hem smärtfritt och nu ska jag slappa en timme o titta lite tv innan jag ska göra mig vacker och åka in till staden och vina lite med Tessan! Nice fredag! =)

En del av en reklamskylt på Vero Moda. Vi kan ju ha en fri tolkning i vad vi tycker det ser ut som.... ;) Men min tolkning är att den skulle behöva rundas till lite i kanterna! Hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0