17juni - shopping...

Det går ju i perioder, men nu är jag inne i en svår sådan igen.. Vill shoppa, vill shoppa mycket och dyrt! vill frossa i alla möjliga grejer, allt från inredning till kläder. Hittar saker var jag än kollar och det kliar i fingrarna och jag får verkligen intala mig själv att det inte är saker jag verkligen behöver! Speciellt svårt är det när t ex filten jag hittat på H&M är på rea och kostar 99 kr istället för 399 kr. Eller när det finns ett bord på IKEA som är en nyhet och ser precis ut så jag vill att ett soffbord skall se ut och som jag letat efter i över ett år. Och kläder skall jag inte ens börja prata om.. Klänningar, jackor, skor.... Fan fan fan! Jag vill ha pengar!! Eller jag vill ju inte ens ha pengarna! Jag vill bara ha massa grejer! Jag vill känna känslan när man köper nånting nytt!! Bordet finns ju förhoppningsvis kvar tills jag har råd (i typ september) men det är ju inte riktigt min grej att vänta.... Midsommar kommer nog bli riktigt kul!! Jag och Amanda har kommit på vilka karaktärer vi skall vara i alla fall!! =) Not gonna tell, even if I want to! ;) Det är roligare om ingen annan än jag och Amanda vet om det! ;) Nä nu ska jag gå och käka lunch!! =) En sak till: Om två veckor, vid den här tiden, ANGELICA då jävlar är vi i Borlänge!!!!!! PEACE & LOVE 2010!!!!! Vad skall man ha med sig tro??
Snyggingarna som skall göra P&L osäkert!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0