Snorigt värre!

Senaste: Färgat håret mörkt hos Amanda i torsdags, inget speciellt i fredags, högskoleprov och barnvakt i lördags, släktmiddag hos farföräldrarna igår, jobb idag. Livet går fortfarande i gråskala med enda färgklick att få jobba på förskola o mysa med alla dom goa små barnen (snorigt värre, men mysigt ändå! Hehe!) Jag väntar bara på att mitt liv ska börja rulla igen, på att jag ska få en ny gnista och tycka att nånting blir roligt igen.. Orkar ingenting! Tacka vet jag dom små goa! Dom gör en glad i alla fall! Nu ska jag sätta mig o plugga lite konsumentbeteende, mina klasskompisar har tenta i företagsledning imon, all lycka till dom! Jag tänker inte ens gå dit. Tänker som sagt göra ett försök till tentan på torsdag, men chansen att jag klarar den är väldigt, väldigt liten.. Kan inte ens förklara hur tom jag känner mig! Bryr mig inte ens om att jag dragit på mig två omtentor och en komplettering. När ska detta vända?


Kommentarer
Postat av: Eldarvilje

Excellent site.

2011-05-11 @ 07:36:33
URL: http://eldarvilje.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0