Jobbigt att gå upp tidigt..

Men det är skönt att det är fint väder, och ljust även när klockan ringer innan 6, det gör det lite lättare. Eftersom jag är på förskola så får man ju höra en det roliga kommentarer av barnen, som idag: Flicka 5år frågar mig hur gammal jag är, jag svarar att hon får gissa, "40" tror hon, man tackar! Ungefär en minut efter det kommet en flicka på 3år fram, klappar mig på magen och frågar "har du en bebis i magen?" Ja, ni som undrar, jag gick in i en lite lättare deprition av detta. HUR KUL ÄR DET VID 24 ÅR ATT SE UT SOM EN PREGGO 40 ÅRING??????? Som sagt, dom säger ju att av barn får man höra sanningen. JA barn, jag SKA börja ta tag i träningen och försöka få tränat bort denna gravidkropp, promise! Nu skulle jag egentligen på börjat migg arbete undertiden jag hade inne en tvätt, men jag ska hämta den om 15, så kan lika gärna sätta igång efteråt istället! Ha en fin fortsättning på kvällen! Kramar



Kommentarer
Postat av: Angelico

Hahahahaha! Trevliga barn, enligt vågen i förrgår kväll har jag gått upp 5 kg till!! Så NU är det allvar med träning och kost till sommaren, då jag står på stranden liknande en grekiskgud fast något kortare ;)

2011-05-04 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0