Tjenis!

Hej hallå, händer lika mkt som alltid i mitt liv =P Jag var och hämtade en kattbur som jag köpt på blocket igår, snart kommer mina små sötnosar hem till mig!! =) Träffade även Jossan och Erica igår, vi var och fikade på bästa Espresso House (vid Grönsakstorget) Idag har jag börjat jobba på förskolan, skall vara där i lite mer än två veckor (fick tre dagar jobb till idag, göttans med money!) Det va så roligt att vara tillbaka och så mysigt att träffa alla dom små barnen igen!! Känner att man valt rätt yrke när man blir glad in i själen av att mötas av ett leende och en gosig kram från ett barn!! =) Imon blir det mitt andra jobb igen, har bara tre schemalagda dagar kvar där nu, men förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan jag får lite mera jobb där, vill ju inte behöva sakna både dom och förskolan sen när jag börjar plugga igen!! ;) Sen är ju som sagt pengar alltid välkommet! =P Det blir bara till att göra så lite som möjligt denna kvällen, känner att jag kommer vara slut nog efter dessa veckorna med dubbla jobb ändå, utan att hitta på massa extra grejor! =P Ha det göttan! Puss



Nu när det bara är några dagar kvar tills dom kommer hem så längtar jag ihjäl mig!! Vill ha hit mina småttingar nuuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0