Imöra åker vi!!! =D

Idag har det solats så jag är well done kan jag säga... Men det är gött att va solbränd! =) Säger jag tills jag ligger här i natt och inte kan sova... =P Hela lägenheten ser ut som ett booombnedslag, grejer överallt. Packningen ligger på alla andra ställen än i väskan, som den ska... Men jag har ju några timmar på mig att få ordning på grejsen. ;) Fy fan va kul det ska bli!! Längtar som in i tills imon när vi kommer fram!!! Planen för veckans spelningar är väl på ett ungerfär..
Onsdag:
-Sick Puppies
-Kings of Leon
Torsdag:
-Veronica Maggio
-Ziggy Marley (Kanske)
-30 seconds to mars
-Volbeat
-M.I.A
-Tha Ark (Kanske)
Fredag:
-Petter
-Teddybears (Kanske)
-Maskinen alt The Strokes
Lördag:
-Mando Diao
-Daniel Adams-Ray
-Lite Bob Dylan (bara för att)
-Journey
-Håkan Hellström <3
Det kommer nog bli en helt ok vecka i alla fall, sen skall det ju inte glömmas all tid på campingen, innan och EFTER spelningarna! AWESOME!!!! =)


Imon är det detta som gäller!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0