Hejhå

Helgen har vart helt kanon!! Tack mina bästa spexkamrater för en helg med mkt teater, skratt, sittning, MarioKart och gott sällskap! <3 Var även hos Angelica igår kväll och va modell så hon fick fotat porträtt, jäklar va kul det va och va DUKTIG hon är!! <3 Idag har jag jobbat och gjort skoluppgift med några av barnen! härligt när man kan få betalt för sin "läxa" ;) Påtal om skola så har jag har inte läst det jag skall ha läst till imon än och nu ska jag sova... Hoppas mina basgruppskompisar förlåter mig ;) Gottade mig idag och testade "Delicato pepparkaksrullar" smakade pepparkaksdeg så det är nog ett mer ekonomiskt alternativ ;) Åh snart är det juuul!!! (Bild från instagram: @ia87)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0