Motivation?

Varför, VARFÖR? Blir det så här varje jävla höst??? Min motivation går i botten och jag orkar ingenting. I denna kurs jag läser nu har vi inte haft nått direkt att göra fram till nu, och nu skulle jag verkligen behöva hitta min motivation för att kunna få ihop första examinationen. Men jag är helt slut, jag orkat verkligen ingenting. Va ute och testade en uppgift med några barn igår, det va ju jätte mysigt och roligt, men nu kommer ju skrivandet och jag kan fan inte få mig till att öppna ett dokument ens. Det är en uppgift på fyra sidor så den är inte jätte omfattande, men fyra sidor är ändå mkt om man inte orkar överhuvudtaget. Fyfan ge mig styrka nån!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0