Underbar helg!

Härligt med riktigt bra helger. Fredagen så var jag och Cajsa ute och åt tapas och drack vin, kanonmysig kväll! Sen igår var jag först med Cajsa i stallet och såg på när hennes dotter red, lukta på lite häst så det stillar den abstinensen lite ;) Sen åkte jag in till Göteborg för att gå på megaloppis med Zandra och Joel, sen var jag och Joel och fikade, då kom Stefan och Bex förbi, härlig pratstund och sitta och mysa upp sig i en soffa på café Berlin! Efter det senare på kvällen så träffade jag Aime för första gången på en lätt evighet, vilket resulterade i lite mer än 6h vindrickande och nonstop prat <3 Påvägen hem sen så råkade jag på en klasskompis, Linda, och följde med henne hem på ett glass vin, vi bor ju ändå grannar.... Tror klockan var 4 imorse när jag somnade ;) Idag var huvudet väldigt tungt efter allt rödvin igår, men vi var duktiga och jobbade på bra med dekoren för spexet så jag är väldigt nöjd trots att jag vart trött ;) Nu blir det nog ett bad med nån serie på datorn.. Skall bara låta den ladda upp batteriet först! =P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0