Allt har en mening

"ALLT I LIVET HAR EN MENING!!!!!!!"

Det är mottot vi lever efter.. Det kommer återkomma för det är det som gäller... Vi tror att allt händer av en orsak och det som händer händer det finns inget man kan göra åt det!! Vill man hjälpa ödet på traven lite så gör det, men då var det ändå meningen att det skulle vara så... Slumpen finns inte!

Fråga är bara VAD meningen med allt är.... Det får man reda på tids nog.... Fast för tillfället är det ovist om hur det kommer sluta... Tänk att livet alltid ska vara komplicerat!! Fast så kan man vända på det o tänka om det inte hade vart det.... Vad hade man då haft att leva och kämpa för? Jag gillar utmaningar!!

"Det finns inte problem, bara utmaningar!"

Extra knäcket mitt är ett liv i sig! Men massa bra saker sagda o positiv energi!
Life is beutiful - Mary Kay
Jag älskar det jobbet!! Det är sååå fantastiskt!!!! Så många underbara och glada människor det finns som jag aldrig hade fått möta om det inte va för Mary Kay!!! Vi hjälpa åt att göra världen lite vackrare och lite gladare med hjälp av våra fantastiska produkter!!! Testa det, älska det och du kan inte leva utan det!! Exakt så kände jag!!

Men en annan viktig del i utseendet är den såkallade skönhetssömnen... Men jag finns här snart igen...

XoXo Sweet Dreams, I know what I'm gonna dream about....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0