Älska dagen!

Ska sätta mig och skriva ett brev att lämna ut till olika butiker i kungsbacka... Hur perfekt jag hade varit i just deras butik! Sen ska jag söka den typen av butik som jag gillar att handla i, tror jag är kanonbra för att man ska veta vad man snackar om, OM det nu skulle bli så att jag får komma på nån intervju.... Hade ju vart heeelt underbart!!!

Man måste lära sig att älska just den dagen du lever i, kunna fånga ögonblicket som det händer något bra, det är på det sättet man kan behärska livet! Hur bra eller dålig dagen än är så kommer den aldrig komma igen så just därför måste man kunna ta vara på NUET!! Det förflutna går inte att ändra på och framtiden är oskriven, det är NU som gäller!

Har sökt in till högskola, butikschefsprogrammet så nu håller jag tummarna för att jag kommer inte för jag vill verkligen plugga inom säljar yrket!!!! Serviceminden är jag utan tvekan!

Men nu va det personligt brev som gällde!

Hej så länge, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0