Barnvakt

Sitter barnvakt åt mina kusiner ikväll...

Idag va det sista dagen med hästen!!! Kändes otroligt befriande! Kommer väl sakna det om en vecka men nu är det i alla fall över! ;-)

Underbart väder ute och förhoppningsvis så är det samma hela påsken!

Kom hem imorse och tyckte livet va toppen! Nu går det åt rätt tider, jag känner det på mig!! =)

Hade tänkt lägga en beställning idag med smink och dyl, från Mary Kay men tar nog det imon på dagen istället... Det är så kul o lägga ordrar! Man sitter det och väljer o vrakar bland alla underbara produkter! Helt fantastiskt! Jag vill inget annat än att satsa på Mary Kay! Det är ett sånt underbart företag och det man kämpar för får man i belöning på ett eller annat sätt! Hoppas på en utbildning i Lundsbrunn sen... Utlottning till den och bara en plats som lottas.... Håll tummarna för mig!!!

Blir nog en del Mary Kay här på bloggen, produkter, nyheter och hur det går för mig i min fristående karriär!

Sen har vi väl bestämt att det blir en ny tatuering snart tror jag... Har lite andra utgifter först men sen blir det ett hjärta på handleden! Lutar åt att det blir höger handled tror jag... Den ska stå för allt jag klarat mig igenom det senaste och hur jag vuxit och blivit starkare som person! Sen blir det ett hjärta för att symbolisera alla mina nära och kära och vad dom betyder för mig!

Nog för nu! Låååångfredag idag, men i alla fall gott väder ;-)

"För att lyckas måste man våga ta risker"
Gäller allt i livet...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ingen aning. Klart du e =) Bara å komma me förslag. <3

2009-04-10 @ 22:58:48
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0