Desperate Housewives på Naam

Har varit en duktig flcika och varit ute och pratat i butiker idag! Hoppas på att få napp nånstans.... Självklart hade ju vissa butiker varit trevligare än andra, men ett jobb i den branschen hade ju varit helt underbart!!

När jag precia hade kommit till Kungsmässan så ringer Amanda och undrar var jag är, Zara va jag på då och precis när hon ringer mig så är hon utanför Zara! ;-) Telepati, umgås lite för mkt tro? ;-) Snart börjar vi väl avsluta meningarna åt varandra också ;-)

Efter kungsmässan gick vi till Naam och åt räksallad, vi satt medans det kom fyra omgångar med sällskap som lunch runt oss ;-) Vi funderade på om dom tror att vi inte har nått liv eller om vi är lyxhustruar som tillbringar dagarna så där... Sen kom vi på att det är sverige och att antagligen ingen jävle skulle tro att det är desperate housewives X2 som sitter på Naam o käkar! ;-) Ja ja fint väder hade vi i alla fall, varför flytta på sig då?

Nu på em har Marris varit här och fikat!!! =) Mysigt mysigt! Det är tråkigt när det är nån man brukar träffa jätte ofta, genom stallet, som man helt plötsligt inte träffar alls längre! Dom personerna saknar man nästan mest! Så det va jätte mysigt att fika en stund, ses nog fler gånger... Hoppas jag.. ;-)

Sitter här och väntar på att Amanda ska komma, vi ska titta på film och gå på en promenad.. Promenaden vet hon bara inte om än ;-) Men har lovat att gå till Fors och lämna en foundation åt Sandra.. =P

Nu är det bra för stunden, ha det bäst!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0