. . . . .

Jag hatar när man inte kan slita sig... man ser hur klockan går och går men "man ska bara" liiite till...

Min kära vän Amandot har vart här idag o vi har pratat om livet och lite till.. Som vi brukar! Tänk att man kan ha så mycket att prata om så det tar aldrig slut! Älskar att prata!! Det förgyller livet!!

Tänk själv om alla hade gått runt och varit tysta hela tiden.... Vilket grå och tråkig plats världen hade varit då!

Nu ska jag faktiskt snart upp... men vet ju att det här eviga vridandet o vändandet bara tar på krafterna! Då kan man lika gärna ligga o glo på den här idiot prylen!

Nu är det påväg åt rätt tider!! Älskar sommaren så mycket!! Den är fantastisk!

Lyssnar på musik, helt underbart.

"Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort" Så kändes det imorse... Sen ljusna det lite, men man ka´n hitta massa bra fraser bara man letar...

"Sen en tid tillbaka har jag varit trött, försökt o vara allt på samma gång. Så mkt man kan göra o borde o vill men mitt i allt så ska man räcka till!" - Melissa Horn med "Sen en tid tillbaka"

Vet en som känner igen sig i den texten... Om du läser vet du det!

Melissa Horn är den bästa! Nya favoriten!

Natti Natti, tredje, fjärde gången gilt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0