Farligt ikväll

Åkte hem till Sandra igår efter min hudvårdsklass och drack lite vin och tittade på film. Mys som alltid! =)

Idag har jag haft gympa, kom 5 min för sent och glömde alla grejer till gympan hemma... Lyckat.. Fast det är väl tur att man har en bra kontakt med alla föräldrar så dom fick tillfälle att jävlas lite med mig isället för att dom blir griniga... Jag gör alltid ett bra jobb och är väldigt omtyckt av barn och föräldrar så då får man lov att klanta sig lite ibland.. En gång är ingen gång ;-)

Sen va jag och Sandra på Kungsmässan och tydligen va jag sugen på hår accessoarer idag för jag köpte ett diadem, ett spänne och två rosetter också dom på spänne... hmhmm måste nog göra nått med mitt huvud, en frissa snart kanske?!

Aaarrrggghhh!! Måste städa o jag orkar inte!!! Det är verkligen stökigt saker som är framplockade i hela lägenheten! Skitjobbigt!!! Fast man får ju lön för mödan ikväll i och för sig!! =)

Ikväll ska jag och Amanda ut och göra stan tänkte vi! Först blir det tjöt och lite gott o dricka efter det blir det mera tjöt o ännu mer o dricka och sen ska vi ut o DANSA!!!  Göra stan farlig för alla andra ;-) Ska bli så kul o gå ut med Amanda!! Det va JÄTTE längesen nu!!!!

Få se om det blir nått mer inlägg ikväll, annars får alla ha en underbar lördag! Det tänker jag ha!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0