Girls night only!

Jobbat idag, vart ute heeela dagen!! Gott!!

Skulle hem till mina föräldrar och skriva cv och personligt brev att lämna ut till olika butiker så att jag kanske kan få nått extra jobb nånstans... Men så ringer Sandra och undrar om jag vill följa med henne på klass och sen åka till Allum på tjejkväll och vips så satt jag i bilen på väg till Göteborg. ;-)

Blev två snabba inköp, vi var nämligen framme halv tio och det stängde tio... Men är riktigt nöjd ändå!!! =)

Här är mina impulsköp:

Tunika från Vila



Jacka från Paris Kate & I - MQ

Jag är sååå nöjd, jackan blir en del av lördagens outfit!!! =)

Sleepy time, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh I LOVE IT. Vill ha!! Måste kolla idag!

Tunikan va asfin den me!

2009-04-24 @ 10:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0