Hey, my name is Stålmannen!

Underbart väder ute! Jag bara älskar våren!!

Idag har man då mycket att göra! Häligt härligt! Ska jobba 10-17 sen har jag hudvårdsklass klockan 19! Sen om den inte tar alldeles för lång tid så blir det kanske hem till Sandra efter det!

Va ute och promenera med Sandra igår kväll. Vi va tillbaka klockan nio och sen skulle hon åka och handla så jag passade på att åka med. Vi åkte till Ica Maxi och när klockan va kvart i tio va vi framme vid maten! ;-) ooops så det kan gå! Så vi handlade ju på i bästa takt vi kunde, men man vill ju inte springa igenom affären... Så dom som jobbade där nästan slängde ut oss och va dessutom otrevliga! Får dom göra så?! Tror jag ICKE!

Det som blir lite jobbigt när man jobbar så här och hoppar runt som jag gör nu mera, det är ju att jag måste ha mina MK grejer färdiga att ta med mig på morgonen, med dress och allt. Sen måste jag göra mig iordning på den förskolan jag är i fall jag nu inte hinner hem i mellan då. Som Stålmannen som byter om i en telefon kiosk ;-) Får inte glömma att berätta för alla att jag hålelr på med MK så inte nån tror jag är ett freak ;-) Men det berättar jag ju så gärna för allt och alla så det blir nog inget problem!

Men nu har jag annat och göra innan jag börjar jobba! Ska vika tvätt, sminka mig, måla naglarna, packa väskan och äta frukost... Tur att ajg har en hel timme på mig!

Ha en underbar dag i det fina vädret!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0