Lördagkvällen!!!

Underbart!!! Kul förfest m mina underbara vänner!!!

Lite bilder är roligare än en textad förklaring:


Börja med att äta sushi ute i solen! Med ett glas vitt va det helt underbart! =)


Sommarbild på Erica med sin första (tro mig INTE sista) Xider för kvällen..


Liselott m en kall...


Elin och jag in the sun!!


Hellooooo!!


Elin o Liselott!!!


Våran egna milf ;-) visade sig ute denna kvällen!!! Heja Madde!!!! =)


Hej sötnosar ;-) Amanda va tydligen hemma hos mig också ;-)


Tja alla godingar!! Nu är det krogen som gäller!!! ;-)

Min underbara vän Erica hade lite för stora skor på sig denna kvällen... Började med att stoppa papper i dom, blev obekvämt så hon tog ut det... Vi gick ca 20 meter sen kom hon på att skorna faktiskt va för stora. Då kom hon på att hon inte skulle tagit ut pappret, tråkigt för henne. Då fick hon för sig att stoppa LÖV i skorna istället!! SMART IDÉ!!! ;-) Sen när krogen stängde så tog hon av sig skorna och kom med den underbara kommentaren: "Ursäkta men vem fan har LÖVMOS i skorna?" Hmmm undrar det Erica...

Kul kväll!! Kommer ett inlägg till m kläder.... =)

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet inte vad jag ska klaga mest på? Bilden eller kommentaren under??

2009-04-26 @ 22:33:04
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0