Make Up kväll!!!!

Sååå kul det är med våra Make up kvällar!!! Jag verkligen älskar det och så inspirerad man blir av hur fina alla blir när man är färdiga!!! Så himla kul!!! Sen har det nya sminket för våren kommit nu också... ska lägga en beställning i början av nästa vecka tänkte jag... =)

Lite bilder från kvällen:

Här sitter vi med ett uppdukat Make Up bord!


Våran FANTASTISKA Sales Director Jessica!


Min underbara vän Sandra som är Red Jacket!! (jag med inom kort...)


Ytterligare ett "vimmel" kort!

Detta har vart ännu en fantastisk kväll med detta underbara Mary Kay och TACK Jennie som ville följa med som min gäst och som dessutom på måndag börjar sin egen fristående karriär som hudvårdskonsult!!! =D Det är HELT FANTASTISKT utan att riskera att använda det ordet för mycket!!! ;-) Men jag säger bara det Jennie, VÄLKOMMEN in i Mary Kay, där möjligheterna är oändliga och den positiva energin och entusiasmen ALDRIG tar slut!!!

Kommentarer
Postat av: jennie

hej gumman.. tack så jätte mkt för att jag fick följa med =) var verkligen helt underbart och fantastiskt... vet ju att ja tveka lite innnan.. men nu fatttar ja inte va d e ja väntat på e ju de här man ska göra =) längtar till på måndag,, take care vi hörs kramar

2009-04-16 @ 07:27:57
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0