Nu va det bokat..

Det blir tatuering tisdagen den 21/4 kl 13.00!!! Spännande! Kul med nått nytt!!

Va inne o kollade om det fanns chans o få jobb i en klädbutik i innerstan... Hon tyckte att jag hade passat utmärkt och villa jätte gärna att ajg skulle komma tillbaka o fråga igen men just nu passade det inte... Had vart en perfekt affär för mig o jobba i!! Dom har så mycket snygga (o dyra..) kläder och jag hade fått minus på min lönespec om ajg jobbar på ett sånt ställe.. Men jag tänker gå tillbaka och fråga igen! Det är kul när det första hon sa va att det syns att jag har intresse och smak för kläder! Det är PRECIS vad ma vill höra från en som äger en klädbutik med kanon fina kläder! Då tycker jag att man har lyckats med sin outfit!!! =) Tur det eftersom det är ett av mina största intressen!

Sen älskar jag ju inredning också fast då är min lägenhet inget bra exempel på det föt tillfället.... Måste ta tag o göra färdigt här så man kan känna att det är ett hem och inte en förvaring.... Det kommer snart ett ryck för det , tro mig... Det är även en sak som jag ska ta upp här på bloggen.. Alla underbart fina saker jag hade velat köpa till mitt hem!!!

Men nu är det dags att göra sig iordning för ikväll ska jag ha hurdvårdsklass och få ta på mig min underbart fina Mary Kay dress!!! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej svejs... shit va skoj med en till taturering.. vart ska du ta den?? e sugen på å göra en men vet inte vart man ska gå...

Såg att du ringt... men min mobil e knäpp... d e ja som ringde dej förrut vid typ tjugo i sju... men ja testar å ringa lite senare... som d ser ut nu så har ja tyvärr ingen bil imorn... men vi hörs av sen ikv...må gott å hoppas d går bra med klassen =) kram

2009-04-14 @ 19:14:01
URL: http://jenniemx.blogg.se/
Postat av: ida

kan den där affären möjligtvis vara den med den ortevliga chefen??

2009-04-14 @ 23:35:22
Postat av: IA

Till IDA: hahaha nee men den butiken ska jag kolla i också!!! Detta var butiken bredbid karma vettu.... gillar den!!;-) Hon va dessutom jätte trevligt!! Sa ju att jag va snyggt klädd o allt!! ;-) Stod o pratade m henne i lite mer än en halvtimme så skulle odm vilja ha in extra personal i va ju intervjun avklarad i alla fall! ;-)

2009-04-14 @ 23:48:27
URL: http://annamariaackre.blogg.se/
Postat av: ida

till anna-maria: hahaah bra gjort ring dom nästa vecka och tjata på dom eller varför inte bjuda dom på fika??:p (tipps från arbetsförmedlingen) enhörningen heter den förresten;) pusspuss sötnos!

2009-04-15 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0