Personligt brev

Hej!

Jag är en glad, positiv, social och utåtriktad tjej, 22 år, som bara älskar all kontakt med människor. Möter alla med ett leende, för man vet aldrig vad man kommer ha för kontakt med just den personen i framtiden. Man har bara en chans att ge ett första intryck.


Min fritid ägnar jag till största delen åt mina nära och kära då jag som sagt älskar att ha människor runt omkring mig.

Mina största intressen är kläder, hudvård/make up och inredning. Det är viktigt för mig att se bra ut och jag bara älskar allt jag har i min gaderob, och att köpa nytt och det roligaste är hur man kan mixa och matcha för att klä sig precis som man känner för dagen! Alla olika kombinationer man kan få utav en gaderob! Nått av det roligaste som finns är ju att få klä sig och sminka sig!


Hudvård och make up har jag kombinerat intresse/jobb då jag är hudvårdskonsult och säljare av märket Mary Kay. Även om jag inte har butik- och kassa vana så har jag säljar vana och vet dessutom att jag är bra på det, tack vare Mary Kay.

Jag är helt säkler på att yttiligare en kombination av intresse och jobb, även när det gäller kläder inte kan bli annat än lyckat! Sen är jag en person som ger 110% i allt jag gör och ännu mer om det är något jag tycker om!


Jag tror på att leva i nuet och ser att varje dag ger nya möjligheter och utmaningar!


Jag har även väldigt lätt för att sammarbeta, samtidigt som jag är självständig och kan ta egna initiativ och har därför inga problem att klara mig själv.

Det jag söker i första hand är jobb i sommar och sen även extra jobb till hösten, då jag sökt in till butikschefsprogrammet på högskola till höstterminen -09 och verkligen hoppas att jag kommer in!


Detta var en kort förklaring av mig. Även om jag inte har någon direkt erfarenhet av butik så vet jag med tanke på min peronlighet och mina intressen att det är ett yrke som kommer passa mig perfekt!

Mvh Anna-Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0