Så va det dags igen...

Känns ju som man itne gör annat än att gå och lägga sig! Ändå gör man det lika ofta som att gå upp på morgonen men som livet är nu så tycker jag gå upp är roligare än att gå och lägga sig!!! Vilket jag tycker är väldigt kul för så va det inte för några månader sen!

Har arbetat hoe min far idag och det va tevligt att göra nått annat än vad man är van vid! Sen är det ju så att han har en outlet butik på internet (som heter outlet24.se, besök den, dom har massa bra grejer!!) med ett stort lager med alla grejer så jag kom därifrån med ett skärp, 10 bläckpennor (rosa, till Mary Kay!!) och ett headset... Jag ska inte jobba där det finns massa saker som man bara kan plocka och dra av från lönen... Jag hör ju redan nu hur syrt det kommer bli för mig om jag skulle få jobb i en klädbutik... Farligt farligt... 

Som sagt dags för sängen. Hoppas på underbara drömmar! 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0