Sitting in the sun!

Så härligt allt kan vara! Sittar i solen med min laptop i knät på min mosters veranda och bara njuter av att göra precis ingenting. Fåglarna kvittrar och det är vergkligen verkligen VÅR nu!!! Kanske skulle göra som Ronja Rövardotter, utropa ett vår SKRIIIK!!!! Fast för att få rätta känslan för just det skriket så krävs det en skoj full m vitsippor och en liten rumpnisse som vandrar runt helt förvirrat med en alldeles för stor pälsmössa på huvudet.

Ikväll blir det hem till föräldrarna som gäller... Myspys att träffa dom (med flera då...) Undrar vilka "med flera" är... hahaha vet du det syster? hahahaha jag menar mina föräldrar PRATAR ju ALDRIG om några andra än just dom som NÖDVÄNDIGTVIS måste vara hemma hos dom ikväll... Har ni inga andra vänner eller??? Hahahahaha ibland får man vara lite intern trots att ingen annan kommer förstå det....

Sitter o speglar mig i skärmen (ser mer av mig själv en texten, men det är smällar man får ta om man vill sitta i solen och skriva) undrar om jag sulle klippa av mig håret igen eller låta det växa ut? Får nog ta och fråga runt på den, andra ser ju bättre än jag vad jag är snyggast i ;-) En liten skillnad på långt och kort är ju iof att det tar ca 20min o få det kort och en jäkla massa månader att få det långt... Med mitt tålamod hörde ajg ju med en gång utan någon annans åsikt vad jag kommer göra med håret! Så då va det avklarat! ;-)

På radio just nu TINGELING TINGELING!!!

Det kommer en liten småkylig vind nån gång i mellanåt och nu måste jag motionera lite genom att ta stolen o flytta den närmare väggen... jag siktar på stället där det är vindstilla...

Tittar p å min lillkusse som leker här ute på verandan... Tänk att vara 1år och det enda bekymret man har i världen är var mamma håller hus o om man vill äta eller inte när det dukas fram mat till en.... Hon vet inte hur bra hon har det!!! ;-)

Men nog för nu! Ha d bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet

2009-04-11 @ 17:46:37
Postat av: Josefin

Asså varför måste alla prata om "dom där" HELA tiden ;O såååå jobbigt!

hahaha:D super internt!

2009-04-13 @ 14:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0