Tjoho!

Party party!!

Sitter o väntarpå att Amanda ska komma hit... Har en hel del att göra så fattar inte hur det kommer sig att jag fastnar här... :-/ men men det jag ska göra är att vika kläder och det kan vänta till imon..

Ska sminka mig och ta på mig kvällen outfit. Men vi ska åka och handla när hon kommer så funderar på att vänta tills jag kommer tillbaka med outfiten... Men sminket tänkte jag ta nu. Så typiskt!!! Har glömt hälften av mitt smink hos Sandra! Varför ska ajg alltid lyckas med att lägga ifrån mig saker överallt???!! Jag tänkte ju ha rosa läppar ikväll, så liggar alla mina läppstift mm av mitt smink hos henne... Bland annat så ligger även rougen där... Trött man kan bli på sig själv!! Men det finns en lösning på allt, självklart, även om det inte blir som man tänk sig från början. Rouge lånar jag av Amanda och SJÄLVKLART går jag aldrig ut utan ett gloss i handväskan och som tur va så har jag lagt mitt fina Dreamy Mauve där idag så jag klarar mig för kvällen. ;-) Får lägga mer blickfokus på ögonen så är det klart!

Ska börja med ett glas vitt kanske... Tillsammans m lite smink så blir det ju en bra början på kvällen! Bara till o sätta igång!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0