Bränd! ;-)

Jag har vart ute på havet idag o jag har bränt mig i ansiktet... Min näsa är som ett stoppljus ;-) Fast det va heeel underbart o åka båt!! =)

Fick reda på igår kväll att jag kommit in på Butikschefsprogrammet i Göteborg! Jag blev rätt chockad eftersom jag va 32a reserv i Göteborg o 16e i Varberg.. Sen har jag bestämt mig för att jag inte vill läsa i Varberg o eftersom jag inte trodde jag skulle komma in i Göteborg så har jag lagt det helt åt sidan.. Så gick jag in o kollade igår så kom jag in i Göteborg!! Jag blev jätte paff!! Men det lutar åt att jag faktiskt ska plugga.. Gör jag det inte nu så vet jag inte när jag kommer göra det, om ajg nånsin kommer göra det.. Men tio öringen har itne ramlat ner här än så jag fattar npg itne riktigt att jag kommit in.. Men shhiiit va spännande det ska bli! =)

Är hemma hos mamma o pappa nu, tänkte att det är väl trevligt av mig o komma hit o hälsa på en stund! ;-)

Skriver kanske mer sen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Är så jäkla glad för din skull!

2009-08-07 @ 08:19:17
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0