Den nya chihuahuan?

Nu har Amanda fått världens bästa idé (enligt henne), vi är båda rätt sugna på att skaffa oss varsin liten hund men som vi båda vet så kommer det inte hända just nu och inte heller inom en viss framtid. Inte för mig i alla fall... Så nu har Amanda letat upp dom ljuvligaste varelserna hon kunde hitta på internet; teddyväduren = en liten lurvig pälsboll m öron (kanin).

Så nu för att försöka få mig på dom här galenskapsideérna så skickar hon bilder o hemsidor som hon VET kommer få mig o smälta totalt...


Är det inte så man dör? Sååå söööt!!!

Men tänk er själva.. Det kanske kunde va den nya chiuahuan? Det tar mindre tid o plats m en kanin än en hund.. Paris Hilton m sin nya kanin? ;-) Fast iof så har hon säker 20st redan... Hon har ju tydligen ett helt zoo hemma! Sett bilder på både hundar o illrar mm olika sorter.. Hon har säkert en bunt m små lurviga långörade grejer hemma också! ;-)



Mitt hjärta har redan valt sida ;-) Den där lilla teddyväduren kanske tom hittar hit en vacker dag! ;-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

OH YEAH! Vi ska köpa två syskon å så ska dom få växa upp å leka ihop. Så lyckliga dom kmr vara!

2009-08-05 @ 16:46:09
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0