Plugg o julmys i skolan idag

Vaknade av att världens gulligaste Maria gjorde frukost till mig!! Gullegull!!
Sen åkte vi till skolan o idag va vi vart duktiga o satt där o pluggat hela dagen lång! Fast det är svårt det vi läser... Fy säger jag! :(
Men vi klarade tentan alla vi som pluggade ihop idag så vi bestämde oss för att det fick bli till o fira lite med massa julgott för det är ju första december idag!! =D
Så här kan det se ut i ett grupprum en vanlig dag å Kortedala lärcenter när BCP är i farten:
Mysigt va?

Sen måste jag ju bara lite snabbt ta skriva att jag följde me Henke o handlade o så här såg hans matkorg ut:
Sötaste ;) är man student så är man! ;)

Nu ska jag va duktig o titta lite föreläsning!! Kul... =P
Kramar

Kommentarer
Postat av: AMANDA

hahahahah heter ni bCP ? HAHAH it fits u!

2009-12-01 @ 22:40:55
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0