Dressyr

Idag ska jag vara dressyr tränare åt en av medryttarna till min gamla häst. Spännande, blir bara så jäkla sugen på o rida när jag är i stallet... Inte bra!

Har inget nummer till henne så jag måste jaga henne lite, kan inte vara i stallet den tiden träningen skulle börja.. Bussarna går bara en gång i timmen i detta bonnelandskap!! =(

Så då måste jag ringa ägaren o få numret utav henne, hon kanske inte ens är vaken, hon har ju semester. Har inte pratat m henne på över en månad, hur gör man det till ett kort samtal?

Ska umgås m Bettan sen om hon kommer ihåg vill säga... Mysigt har inte träffat henne på ett tag! =)

Nu fick jag sätta igång! Ha det bra så länge!

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin

hello love!

är det räkfrossa på rumpan i år? jag vill äta räkor med dej!



puss

2009-07-15 @ 10:18:31
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0