Dyr söndag!

Idag är vädret som svensk sommar brukar vara. Molnigt (stavning?!)

Jag har ägnat dagen åt att göra av med pengar..... =S Det är ett VÄLDIGT dyrt nöje att shoppa....

Men jag hittade allt på rea så jag är nöjd! =)

Anledningen till att jag skulle gå i affärer va att jag ville hitta grejer till lägenheten men det va ju självklart inte det enda jag hitta.... Eller rättare sagt jag hittade mindra till lägenheten än till mig själv.....

Men dagens shopping va:


Lampan jag köpte till hallen. Ville inte ta en helhets bild för det är rätt stökigt men det blev jätte fint!! =)


Mina inköp... Man ser inte vad det är men en kort förklaring:
Finstickad svart oversize tröja från sisters
Vit t-shirt (g-star) och stuprörsjeans (crocker) från JC
Svart hoodtröja (Juicy couture) från Raglady

Lägg märke till alla röda prislappar! Det är samma sak som att jag har fyndat!! =)

Idag är det Mary Kay som gäller!! Så nu måste jag packa min väska o göra mig iordning för att ha en hudvårdsklass!! =)

Skriver sen om jag orkar!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0