HeHeHe

Bion va grym!! Men sen är jag ju helt såld på böckerna också så jag hade blivit väldigt besviken om den inte hade vart bra. Fast sen va ju jag o Amanda (som vanligt) lite väl fnissiga o satt o skratta åt allt roligt (och inte roligt) vi hade skoj men jag vet inte vad dom runt oss tyckte... Speciellt inte dom som satt bredvid mig som fick börja sig ner o ta upp min dricka som rullade in under deras stol mitt under filmen..... Ooops.. Fast vi satt iaf inte o skrek o prata högt som vissa kan göra! Vi viska iaf o är det nån som försökt skratta ljudlöst nån gång o lyckats? Ne trodde väl inte det!

Nu är det lunch!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha han som satt och suckade åt oss hela tiden börja typ fnissa när jag kommentera högt att Ron la tillbaka det han bitit på.

2009-07-22 @ 15:56:43
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0