Helgen..

Fredag va vi ju ute.... Det va kuuuul speciellt på förfesten!! Sen efteråt gick vi till olika ställen o det va tydligen en viss vän till mig som blev lite för full.. Nämner inga namn vi alla i polly-gänget vet vem jag pratar om... hahahah ÅÅHH Polly va gott!!!

Sen ville Madde att Lina skulle dela med sig av sina boobs... "Dela mä mej? Av de här goda?" svara hon då..


Åh polly va gott.

Lördag va myyys dag m Liselott!! =) Vi hade film maraton m godis chips o underbar sushi till middag!! =)Inte träffats på 6veckor! Känns ju som en evighet!! Mysigt va det iaf!! =)

Söndag så gick jag o Erica på stan på dagen, köpte en kanon fon tunika!! Blev jätte glad när jag hitta den!! =) Sen fikade vi på ett JÄTTE mysigt fik vid brunnsparken.. "Sweet" nånting? Kommer inte ihåg vad det hette men dit ska jag gå igen!

På kvällen blev det grill, dricka o kubb i Åsa!! Kul hade vi!! =) Sparar in på detaljerna på den kvällen! ;-)

Det va helgen det, idag så va jag hemma hos Erica så hjälpte hon mig färga håret!! BLOND igen!!! hehehe Tack för hjälpen!! =) Vi käka Sushi o titta på tv (Sushi är bara såååå gott!!!) Sen på kvällen blev det film hos Madde m henne o Amanda!! Love you giiirls!! Vad skulle man göra utan sina vänner??

Lite annan catch up, jag står på 16e reserv att komma in på högskolan i Varberg... Håll tummarna för mig!!!! Vill gärna börja läsa!!! Butikschefsprogrammet kommer passa mig perfekt!! Men kommer jag inte in så har jag heelt andra planer... Planer som nästan gör det värt o vänta m läsandet.. På tal om det så kommer snart min älsklings Jessica hit!!!!!!! =D LÄNGTAR SÅÅÅÅ MKT!!!!

Sen pratade jag m Carro idag!!!!! MITT HJÄRTA i Sydney!!! Blev så glad så jag börja grina när jag hörde hennes röst!! Trodde knappt det va sant när hon ringde!!!!!! SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!! Längtar tills du kommer hem till mig igen...

Fick jag med allt tro? Ja ja det är lite kvar... Men jag har funderingar på o börja skriva lite kapitel från mitt liv här... Det är pay back time för att nån sårat mig.... Det är nån som lekt m fel persons känslor....

Nog för nu! Ha det underbart alla!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Aha, okej. Då får vi verkligen hoppas på att du kommer in, hade varit kul :) Kram

2009-07-14 @ 00:28:06
URL: http://emmapernillacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0