Ikea och Michael Jackson..

Va ju på Ikea förut o köpte kaffe o chokladboll för 5kr! Mumsigt!! ;-) Fast det va ju inte det enda jag köpte där då... Det blev en helkroppsspegel (äntligen!!) och lite annat små plock som ramar o dessutom det som saknades på min tv-bänk så nu kan det bli klar! Pappa hjälpte mig inte idag men lova att han skulle göra det imon... Så vi får väl se...

Det va minnes cermoni för Michael Jackson idag.. Det hoppas jag alla skriver en rad om för det va jätte fiiin!! Det lilla jag såg iaf missade så jag såg tyvärr bara slutet.. Men när hans dotter ställer sig o säger "I just wanna say that daddy was the best father in the world and I love him so mucht.." sen brister ut i gråt då stooor böla jag!!! Så sorgligt sånt klarar jag inte av! =(

R.I.P. Michael Jackson.. Han har nog äntligen fått en frid... En av världens mest omtalade människor.

Jag har fått en ny last!! Jag köpte småyoughurtar som heter "Yoggi Dröm" från Arla härom dagen, tänkte att det kan ju vara gott till frukost lite onyttigt men men ;-) Jag är heelt såld! Äter dom som gooodis!! Sååå mumsiga!! Jobbigt att det är som o äta godis men det känns nyttigare för att det är youghurt... Egentligen tror jag inte det är mkt nyttigare men ååååhh så mumsigt!! =P

Nu hade jag tänkt försöka mig på en beställning från MK.. Fasst jag får betala m mitt vanliga kort... Det är lite jobbigt...

Sen blir det sängen!!

Sov så gott, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0