Jag skulle gå o lägga mig tidigt..

Varför sitter jag här då? Men jag sitter med datorn i knät i soffan o har fastnat totalt i konserten m Michael Jackson. Grymt bra! Fasen det slog mig att det är ju nått man aldrig kommer få uppleva live... Borde kasnek börja gå på lite mer konserter... Vissa vill man ju verkligen uppleva live innan dom försvinner... Som han nu, det är ju overderligt dom som sett honom live!! Hade jag verkligen velat göra o nu är det för sent.. Tråk... Men den va grym på tv också fast jag ska ju SOOOVA!!! Går inte bra för mig här! =P Kommer vara lika trött imon som idag o dessutom så kommer pappa inte hämta mig utan ajg måste cykla så jag får gå upp ännu tidigare!! Faan ångest jag fick nu... ska ju upp om 6 o ½ timme.... =S Shiiiit!!! Fan vill sooova längre... =(

Jäjä godnatt igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0