Musselsoppa..?

Min morbror Tomas är på besök hemma hos mamma o pappa och ska bjuda på mat!! Jo jag är ju också på besök här eftersom jag inte bor här längre... Får ju välja vilka tillfällen man ska komma hit! Han ska iaf bjuda på musselsoppa! Det är nått som jag aldrig ätit så det ska bli väldigt spännande!! Tycker ju om mussler o han är duktig på att laga mat så det ska nog bli bra!! =) Får väl se om jag övelever......... ;-) 

Tänkte att jag skulle lägga in en bild men jag sitter vid Tomas MacBook o jag är inte rikigt van vid Apple så jag struntar nog i det.... Vill ju inte förstöra nått.....

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktigt vet jag inte, jag vill bara ha snyggt runt omkring mig, så är jag:) småplockar sådär ofta liksom:)

trevlig kväll!

2009-07-23 @ 19:45:53
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: cara

Viken fin design du hAR, jätte sommrig.. har du gjort den själv?

2009-07-23 @ 19:56:51
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0