På väg!

En sån kanon dag igår!!! Träffade mina älsklingar Liselott o Sandra (Sandra extra roligt då eftersom hon va här från sthlm!!!). Vi hade en hel tjejdag, först till stallet o mata häst o sitta o tjöta. Sen köpte vi sushi på hemvägen o satte oss hemma hos mig o drack vin o titta på massa girlygirl filmer!

Sen stack Sandra till bara vi vet vem o jag, Liselott o Sandras UNDERBART söta lilla Alfons gick till McDonalds o köpte McFlurry Marängswisch, mums! Sen tittade vi på ännu en riktig tjejfilm innan vi gick o la oss för o sova.

Beställde hem Sex and the city boxen igår!!!! =) Så nu är den på väg!!! Den otroligt söta lilla skolådan späckad m alla säsonger från den bästa serien!! Sen klickade jag m Twilight också... Måste bara ha den han är ju såååå jävla sexig så man dör ju! =P 

Fast vi satt ju o dregla över en annan godbit igår... 


 
Channing Tatum.. Säger man nej till den? I don´t think so.... Fast jag o Sandra har första tjing!

Försöker o försöker o försöker.. Men lyckas inte hitta nått program så jag kan formatera om mina bilder från systemkameran.. Har skaffat mig en kort läser så går det inte o se korten för dom är i fel format... Jag blir GALEN!!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0