Panncakes o Mcdonalds

Vi gjorde sååå goda pannkakor jag o Madde (not) smaka smet... mmmm... Dessutom är runda pannkakor sååå ute. Sen va vi ute på promenad (efter 3 timmar i köket, vafan pannkakor är EJ en bra idé om man är hungrig)  skulle testa min nya kamera o tog kort på ALLT... ;-)

Sen trampa vi hem till Amanda o där gick det bara utför..... Vi skratta så jag kommer ha träningsvärk i käkarna imon. Sen blev det Mcdonalds efter det... Så nu rullar vi fram.

Har ingen kortläsare till mitt minneskort i systemkameran så jag tyvärr inte lägga upp några sånna bilder än, inte för att dom vi tog idag är nått som bör visas men ändå...

Ne nu ska jag bara sitta o fördriva tiden tills det är såpas sent att man kan gå o lägga sig... Är rätt trött....

Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0