Så har ännu en eftermiddag rullat förbi.

Vart i innerstan o tittat i lite olika affärer utan att hitta nått speciellt. Sen cyklade jag till Kungsmässan för att jag itne såg nån anlednign till o cykla hem o där träffa jag Josefine o nån kompis till henne så jag gjorde dom sällskap en stund. Så där lite efterhängset när man inte har fått tag på nån o umgås med tidigare på dan, då hookar man upp m en man hittar på stan som inte kan säga nej ;-) hehe...

Jag o Jossan bestämde att vi skulle hitta på nått imon på dagen, vad vet jag inet riktigt kanske nått tips nån? =P

Sen så tog jag mig hem o kände att jag va grymt hungrig o klockan va faktiskt inte så mkt så jag ställde mig o laga mat tro mig det händer verkligen inte varje dag! Men va gott det blev!! =)


Jag o min gooda mat! ;-)

Jag åt lax, ris, wookade grönsaker m kall sås! Mumsigt ;-)

- Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0