Shoppat !!!

Vart o fyllt i min tattoo.. Plåga men nu är det gjort.

Sen va jag på k mässan o köpte lite grejer både till lägenheten o till mig.

Till lägenheten:
Handdukar marinblå - Hemtex
Löpare beige/vit randig - Lexington (Lagt på mitt fula soffbord o vilken förbättring!)

Till mig:
Grovstickad lång vit kofta
Svart t-shirt
Jeansskjorta - allt från Gina Tricot

Köpte två små handdukar, en till håret och en till kroppen och det gick på 263kr !! REA är bra grejer det !! =)

Sitter o tittat på kronprinsessans födelsedags firande, hon fyllde ju år i förrgår, glömde säga grattis så jag säger det nu istället. Grattis på 32års dagen Victoria!! ;-)



Nu ska jag bort till bussen o åka till jobbet!!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0