Shopping stopp!

Jag har bestämt att jag ska ha shopping stopp i augusti... INGA KLÄDER O SKOR O DYL!!!!! Detta kommer bli sååå svårt men jag måste verkligen!! Ska jag börja plugga så kan man inte lägga ca 2000 i mån på kläder mm.. Minst det lägger jag... Jag måste lära mig att inte köpa allt jag vill ha så fort jag ser det.... Måste lära mig att SPARA... Fyyyy vad detta kommer bli jobbigt.... Men det är inte augusti än.....

Har hittat ett pas skor som jag VILL HA från H&M... Hoppas dom finns i butik innan augusti för då är dom mina! ;-)


Så jäkla fräcka skor!!! 399kr... Fint serru!
Finns i ljusrosa också o även dom va jätte fina..


Kommentarer
Postat av: sanna❤

Svar: Jaa visst va dom :)

Fin blogg btw

2009-07-25 @ 11:12:52
URL: http://hejjsanna.blogg.se/
Postat av: IA

Nu belv det ju inte dom här skorna eftersom jag hitta ett par anda som jag föll pladask för.... ;-)

2009-07-25 @ 17:12:13
URL: http://annamariaackre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0