Sushi o getingar

Fick hoppa in o jobba på lagret idag... Kul när det va enda fina dagen på hela veckan...

Igår så va jag o fika m Amanda efter jobbet på Naam, jag åt sushi, det är ju bara sååå gott, sen åkte vi hem till henne o glodde lite SATC innan det va läggdags. Den serien är helt underbar!

Blev stucken av en geting när jag jobba igår! =( Det gjorde jätte ont o nu kliar det som en tok o armen är alldeles svullen. =( Tycer lite synd om mig själv... Jag kan ju inte låta bli o klia heller... Jag hatar verkligen kryp, va mkt bättre allt hade vart om dom inte fanns, inte getingar o spindlar iaf... Ne usch va jag klagar fast jag har iof vart lite låg idag... Försökte hålla skenet uppe men jag lyckades inte så bra...

Nu har jag precis duschat och ätit. Blir en tur bort till systemet när jag har fått på mig lite kläder, ska köpa mitt vin som jag har beställt!!!!! =) Chill Out Rosé, det är jätte gott o går än så länge bara o beställa så då är det extra gott när man får det!! =) Fast jag ska spara mitt tills min älsklings Jessica kommer hit från sthlm så ska vi dricka det tillsammans!!! Längtar så o saknar henne såååå mkt!!!! <3 Men nu ses vi snart!!!! =)

Senare ikväll ska jag träffa Amanda, får se vad vi hittar på för nått skoj. Sätter oss på nån uteservering o snackar skit o dricker blir det väl. Vädret är ju gott iaf så då får man passa på o vara ute! =)

Hej så länge alla glada helgfirare!


Det godaste rosévinet - fin box är det också ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0